طراحی وب سایت تجاری موفق – به روزرسانی ۲۰۱۷

طراحی وب سایت تجاری موفق – به روزرسانی ۲۰۱۷

ما دراین مقاله می خواهیم به بررسی ویژگی های طراحی وب سایت تجاری موفق بپردازیم

لازم به ذکر است که حضور آنلاین نکته کلیدی هر تجارتی است. صرف نظر از محصولات یا خدمات شما، فروشندگان فقط در صورتی می توانند پیشرفت کنند که مشتری های ثابت خود را افزایش دهند. بنابراین طراحی وب سایت حرفه ای، خلاقانه و به روز یک امر ضروری می باشد.

۱٫هویت آشکار

هویت شما باید روشن و نمایانگر تجارت شما باشد. نام تجاری (برند) خود را کوتاه انتخاب کنید و تلاش کنید که هنگام طراحی وب سایت تجاری خود آن را در تمام جزییات وب سایت خود قرار دهید. ارتباط برقرار کردن با یک هویت آشکار باعث می شود افراد برند شما را تشخیص دهند و بسیار آسانتر با آن آشنا شوند.

نام تجاری و پیام شما بیش از یک نام، لوگو و شعار است. نحوه ارتباط با شما در این پیام خلاصه می شود، اینکه شما چه شرکتی هستید؟ چه چیزی ارائه می دهید؟ چرا افراد باید برای انجام کار با شما در ارتباط باشند؟ در این پیام کیفیت محصولات و خدمات شما منعکس می شود و ارزش شرکت به نمایش گذاشته می شود، باعث ایجاد اعتماد به نفس و موفقیت شما می شود. اگر طراحی سایت تجاری شما نتواند تمام این موارد را در چند ثانیه به نمایش گذارد و نظر کاربر را به خود جلب کند شانس بازدید از وب سایت کم شده و مشتری بالقوه به سایت دیگری منتقل خواهد شد.

۲٫ محتوا

محتوای خوب که دقیق و کامل باشد و بتوان بخوبی با آن ارتباط برقرار کرد برای هر وب سایت تجاری موفق لازم و حیاتی است. به یاد داشته باشید که بیشتر کاربران وب سایت محدوده توجه بسیار کمی دارند. به عبارتی دیگر، باید در طراحی وب سایت تجاری از کلمات مناسب، روشن و دقیق در عین حال مختصر و مفید استفاده کنید.

به عبارتی در طراحی وب سایت تجاری موفق تولید محتوای ارزشمند و بدون تکرار لازم و ضرروی است.

۳٫ محتوایی که قابل دسترسی و مشاهده باشد

یک طراح وب سایت باید با چیدمان استاندارد عناصر در طراحی وب سایت آشنایی کامل داشته باشد. توجه کنید که مخاطبین وب سایت شما تمایل ندارند بیشتر از چند ثانیه به جستجوی اطلاعات تماس بپردازند. قرار دادن اطلاعات تماس در جای مناسب از مشخصات طراحی وب سایت حرفه ای می باشد.

۴٫سفارش و توصیه

توصیه دیگر مشتریان در اغلب موارد بسیار متقاعدکننده می باشد. زیرا بیشتر مردم تمایل دارند به بازخورد دیگران تکیه کنند. توصیه ی مصرف کنندگان به عنوان یکی از ابزار های اصلی بازاریابی به کاربرده می شود. هچنین سعی نکنید خود را خیلی بزرگتر از آنچه هستید نشان دهید زیرا مشتریان زیرک بلافاصله آن را متوجه می شوند.

۵ . منو (فهرست راهنما)

مشتری باید بتواند در عرض چندثانیه به آن چیزی که در وب سایتتان بدنبال آن است برسد. بنابراین چندین بار وب سایت خود را تست کنید تا مطمئن شوید که همه چیز روشن و واضح است و افراد براحتی درسایت شما راهنمایی می شوند.

امروزه، تلفن های هوشمند درحال افزایش حجم ترافیک وب میباشند بعلاوه اینکه آنها ارزانتر و همگانی تر هستند. به عبارت دیگر وقتی شما در حال طراحی یک سایت تجاری هستید، اطمینان حاصل کنید که وب سایتتان به همان خوبی که در لپ تاپ و کامپیوتر دیده میشوند در تبلت ها و گوشی ها نیز ظاهر شوند.

ریسپانسیو بودن وب سایت یکی از موارد بسیار مهم طراحی وب سایت حرفه ای به شمار می آید.

۷٫ ادغام رسانه های جمعی

شبکه های اجتماعی بسیاری خارج از اینجا هست و شما باید حضور خود در این شبکه ها را هنگام طراحی وب سایت تجاری اعلام و ترویج دهید زیرا شبکه های اجتماعی بخش مهمی از بازاریابی کسب و کار شماست. ادغام این پلتفرم ها در وب سایتتان به ارتقا seo (بهینه سازی موتورهای جستجو ) نیز کمک خواهد کرد. رد پای تجارت شما را در شبکه های اجتماعی نمایان میکند و follower های شما را میان پلتفرم های اجتماعی متعدد افزایش می دهد.
آیا در طراحی وب سایت خود نیاز به کمک دارید؟
ما با طراحی وب سایت خلاقانه و طراحان وب سایت حرفه ای و متخصص خود و همچنین ایجاد ارتباط بین طراحی مان با اهداف تجاری شما حضور شما را در محیط وب پررنگ می سازیم.
ما با شیوه های بین المللی و به روز طراحی وب سایت حرفه ای همگام هستیم. رویکرد مشتری محور ما و حوزه گسترده خدمات و تیم با تجربه و حرفه ای، ما را به یک شرکت طراحی سایت ایده آل برای هر پروژه ی طراحی وب سایت حرفه ای تبدیل کرده است.

 

Nexar Web Design

طراحی خلاقانه دموی وبسایت شما به صورت رایگان و در ۷ روز

اگر به دنبال طراحی وب سایت جدید هستید، ما پیشنهادی برای شما داریم که سخت می توانید آن را رد کنید.

ما یک دمو خلاقانه از وب سایت جدیدتان طراحی می کنیم، قبل از عقد قرارداد یا پرداخت هرگونه پرداختی.

اگر شما طراحی ما را دوست داشتید و مایل بودید با یکدیگر کار کنیم، آن وقت همکاری ما آغاز می گردد.

در غیر این صورت تنها حقوق استفاده از طراحی انجام شده برای Nexar محفوظ خواهد بود.

بیشتر بدانید